Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės
- el. parduotuvės www.ykabaldai.lt pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos nenurodydamas priežasties. Pirkėjas turi užpildyti pardavėjo atsiųstą prekės grąžinimo / keitimo prašymo formą. Šis prašymas reikalingas mūsų įmonės buhalterijai pinigų grąžinimui pagrįsti ir prekių apskaitai sutvarkyti.
- Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, tik jeigu daiktas nebuvo naudotas, sugadintas ar jo išvaizda ir pakuotė iš esmės nepasikeitė.
- Pirkėjas gali pardavėjo prašyti pakeisti naują kokybišką prekę į kitą prekę su pinigų priemoka arba be jos. Prekė keičiama gali būti dėl išmatavimų, talpos, svorio, spalvos, medžiagos, formos.
- Grąžinama prekė turi būti gamintojo pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, ir kt.).
- Grąžindamas prekę, visai atvejais Klientas privalo pridėti ykabaldai.lt prekių įsigijimo dokumentus ar jų kopijas (PVM sąskaitą faktūrą ar jos kopiją). Jeigu pirkimo dokumento (kasos kvito, mokėjimo kortelės išrašo, sąskaitos faktūros ar kt.) neišsaugojote, prekė grąžinama, keičiama arba kiti jūsų prašyme nurodyti reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.
Prekės negalėsime priimti atgal, jei:
- Buvo naudota (išskyrus tuos atvejus, kai naudojant garantiniu laikotarpiu paaiškėjo gamyklinis defektas).
- Buvo sugadinta dėl neteisingo naudojimo nesilaikant instrukcijos ar ne pagal paskirtį.
- Prarado prekinę išvaizdą apžiūrint, išpakuojant ar kitų netyčinių veiksmų.
- Nebuvo išsaugoti prekės įsigijimą įrodantys dokumentai ar pasibaigęs garantinis laikotarpis.
- Prekė buvo išpakuota ir surinkta nesilaikantis instrukcijos, ar savavališkai pakeista surinkimo schema (išgręžtos papildomos skylės, ne ten prisukta detalė ir pan.).
- Kaip Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje yra nurodoma, vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą
- Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalis numato atvejus, kuomet vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties. Prie tokių atvejų priskirtinos sutartys dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių..
- Garantija 2 metams taikoma tik gamykliniam brokui, kurį nustato garantinio skyriaus darbuotojas pagal gamintojo rekomendacijas. O jeigu reikia, atvyksta į vietą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo pareikštos pretenzijos raštu. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėjas apmoka papildomas transportavimo išlaidas.
Prekės priėmimas ir pinigų grąžinimo procedūra
- Pirkėjo grąžinama ar keičiama prekė turi būti įvertinta mūsų atsakingo darbuotojo , ar grąžinama prekė buvo naudojama laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei buvo nesilaikoma šių sąlygų, dėl prekės grąžinimo, keitimo, pristatymo ar atsiėmimo bus tariamasi su pirkėju individualiai.
- Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas apmoka prekės grąžinimo (naujos prekės siuntimo) išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė yra garantinė (neatitinka kokybės reikalavimų) ar turėjo komplektacijos trūkumų, pardavėjas prisiima visas grąžinimo (keitimo) išlaidas.
- Jeigu grąžinta / pakeista prekė yra kokybiška, pinigai arba jų dalis bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo prašymo formos užpildymo.
- Jeigu grąžinta prekė prarado prekinę išvaizdą dėl pirkėjo kaltės, dėl prekės grąžinimo bus tariamasi su pirkėju individualiai.
Garantija čiužiniams:
Jei bus laikomasi taisyklingo naudojimo reikalavimų, garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10 % nuo esamo gaminio aukščio. Garantija taikoma susidėvėjimui ir plyšimams, jei jie atsirado dėl gamybos ar medžiagų broko ir jei buvo laikomasi eksploatavimo taisyklių. Garantijos netaikomos čiužinio susidėvėjimui dėl normalaus jo naudojimo.
Garantija čiužiniams netaikoma, kai:
- jei čiužinys netinkamai laikomas, padėtas ar naudotas, neatsižvelgiant į čiužinių naudojimo ir priežiūros sąlygas arba naudotas ne pagal paskirtį;
- esant natūraliam čiužinio nusidėvėjimui / nudilimui (įskaitant spyruokles, dangos sluoksnius, čiužinio apvalkalą);
- jei čiužinys laikytas drėgnoje patalpoje ar ne patalpose, ar kitose aplinkos ir oro pokyčiams bei taršai atvirose erdvėse;
- esant čiužinio apvalkalo ar bet kurio pobūdžio dėmėms, pradegintoms skylėms ir pan. pažeidimams, atsiradusiems dėl neatsakingo naudojimo;
- jei metaliniai čiužinio konstrukcijos elementai (rėmas, spyruoklės) deformuoti dėl lankstymo ar kitos mechaninės veiklos, pavyzdžiui, transportavimo ar pernešimo;
- čiužinio aukštis pakito mažiau kaip 20 mm. Čiužinio aukštis gali kisti iki 20 mm; tai susiję su leidžiama naudojamų medžiagų tolerancija ir gamybos technologija.
- jei čiužinyje atsiranda įdubimų, ne gilesnių nei 4 cm
- jei čiužinys yra antisanitarinės būklės, t. y., jei ant jo yra bet kokio pobūdžio dėmių;
- jei pirkėjas bandė remontuoti ar savarankiškai keisti čiužinio konstrukciją arba jo struktūrą (ilgį, plotį ir pan.);
- jei čiužinio defektai atsirado dėl aukštos temperatūros, pavyzdžiui, čiužinys naudotas kaip lyginimo pagrindas;
- jei čiužinys yra mechaniškai sugadintas;
- jei čiužinio defektai atsirado nepriklausomai nuo gamintojo ir pardavėjo.
Prekių negalėsime priimti atgal, jei:
- Buvo naudota (išskyrus tuos atvejus, kai naudojant garantiniu laikotarpiu paaiškėjo gamyklinis defektas).
- Buvo sugadinta dėl neteisingo naudojimo nesilaikant instrukcijos ar ne pagal paskirtį.
- Prarado prekinę išvaizdą apžiūrint, išpakuojant ar kitų netyčinių veiksmų.
- Nebuvo išsaugoti prekės įsigijimą įrodantys dokumentai ar pasibaigęs garantinis laikotarpis.
- Prekė buvo išpakuota ir surinkta nesilaikantis instrukcijos, ar savavališkai pakeista surinkimo schema (išgręžtos papildomos skylės, ne ten prisukta detalė ir pan.).
- Kaip Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje yra nurodoma, vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą
- Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalis numato atvejus, kuomet vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties. Prie tokių atvejų priskirtinos sutartys dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių..
Perkant baldus fizinėje parduotuvėje (Ulonų g. 31A, Alytus) arba sandėlyje (Amatininkų g. 12, Kelmė) – 14 dienų grąžinimo taisyklė negalioja pagal LR įstatymus.
Teisiniai pagrindai
Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų pirkėjų aptarnavimą, paremtą kaštų / naudos logika ir abipuse pagarba. Mes dirbame lanksčiai, nekuriame papildomų kliūčių prekių grąžinimui ir nesiekiame papildomai pasipelnyti iš pirkėjų. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių elgtis pagal LR teisės aktus, kai įsigyta netinkamos kokybės prekė. Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės sudarytos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.