DĖL PRISTATYMO SKAMBINTI NUMERIU  865579907
Teikiama baldų surinkimo paslauga: vienas baldas 50 eurų
Teikiama užnešimo paslauga: 1 aukštas - 10 eurų
Užsakymo vykdymas trunka nuo 4 iki 8 savaičių.
Renkantis norimą spalvą, užsakymo vykdymo trukmė gali padidėti iki 9 savaičių.
Jeigu yra sandėlyje, baldus pristatome per 2-7 darbo dienas.
Pristatymas Lietuvoje 20 eurų  (išskyrus Neringos savivaldybę) iki namo, arba iki kur gali privažiuoti mūsų transportas.
Nemokamai baldus galite atsiimti mūsų sandėlyje Kelmėje, Amatininkų g. 12
Pristatymo metu patikrinkite pakuočių būklę. Jeigu pastebėjote, kad pakuotės yra pažeistos, galite nepriimti siuntos. Būtina tai pažymėti pristatymo dokumentuose. Jeigu prekę priėmėte ir pasirašėte siuntos važtaraštyje, skaitoma, kad siunta pristatyta be pažeidimų ir pretenzijų neturite.

PREKIŲ PIRKIMAS, KURIŲ KAINA IKI 100 EURŲ  - ATSISKAITYMAS TIK BANKO PAVEDIMU  -  tai galioja tik nedidelės apimtiems prekėms.
Išparduodamoms prekėms garantija netaikoma.
Baldams, išvežtiems į užsienį, garantija netaikoma.
Perkant lovas be čiužinio, garantija netaikoma pakėlimo mechanizmui.
Suteikiame 2 metų garantiją gamykliniam brokui (išskyrus užsakymams su individualiu spalvos/gobeleno, komplektacijos pasirinkimu).
Grąžinant nepažeistą, atitinkančią užsakymą prekę , sąlygos aptariamos atskirai.
Spalvos internetinėje parduotuvėje gali skirtis nuo realios spalvos dėl nustatymų jūsų kompiuteryje, telefone, planšetėje.
Nuotraukos internetinėje parduotuvėje yra demonstracinio pobūdžio ir gali šiek tiek nesutapti su realia baldų išvaizda.
Gamyklinio broko keitimas trunka 2 mėnesius (pildoma pretenzija gamintojui ir siunčiama kartu su broko nuotraukomis).
Būtina saugoti pirkimo dokumentus 2 metus!
Gamybos laikas - tai laikas, trunkantis pagaminti baldą. Atsivežimas iš gamintojo iki mūsų sandėlio ir pristatymas užsakovui į šį laikotarpį neįeina.

Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės

el. parduotuvės www.ykabaldai.lt pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.

Pirkėjas turi užpildyti pardavėjo atsiųstą prekės grąžinimo / keitimo prašymo formą. Šis prašymas reikalingas mūsų įmonės buhalterijai pinigų grąžinimui pagrįsti ir prekių apskaitai sutvarkyti.

Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, tik jeigu daiktas nebuvo naudotas, sugadintas ar jo išvaizda ir pakuotė iš esmės nepasikeitė.

Pirkėjas gali pardavėjo prašyti pakeisti naują kokybišką prekę į kitą prekę su pinigų priemoka arba be jos. Prekė keičiama gali būti dėl išmatavimų, talpos, svorio, spalvos, medžiagos, formos.
Grąžinama prekė turi būti gamintojo pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, ir kt.). Grąžindamas prekę, visai atvejais Klientas privalo pridėti ykabaldai.lt prekių įsigijimo dokumentus ar jų kopijas (PVM sąskaitą faktūrą ar jos kopiją).  
Jeigu pirkimo dokumento (kasos kvito, mokėjimo kortelės išrašo, sąskaitos faktūros ar kt.) neišsaugojote, prekė grąžinama, keičiama arba kiti jūsų prašyme nurodyti reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.

Prekės negalėsime priimti atgal, jei:

Buvo naudota (išskyrus tuos atvejus, kai naudojant garantiniu laikotarpiu paaiškėjo gamyklinis defektas).
Buvo sugadinta dėl neteisingo naudojimo nesilaikant instrukcijos ar ne pagal paskirtį.
Prarado prekinę išvaizdą apžiūrint, išpakuojant ar kitų netyčinių veiksmų.
Nebuvo išsaugoti prekės įsigijimą įrodantys dokumentai ar pasibaigęs garantinis laikotarpis.

Prekė buvo išpakuota ir surinkta nesilaikantis instrukcijos, ar savavališkai pakeista surinkimo schema (išgręžtos papildomos skylės, ne ten prisukta detalė ir pan.).

Kaip Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje yra nurodoma, vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalis numato atvejus, kuomet vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties. Prie tokių atvejų priskirtinos sutartys dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių..

Garantija 2 metams taikoma tik gamykliniam brokui, kurį nustato garantinio skyriaus darbuotojas. O jeigu reikia, atvyksta į vietą ne vėliau kaip per 10

darbo dienų nuo pirkėjo pareikštos pretenzijos raštu. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėjas apmoka papildomas transportavimo išlaidas.

Jei bus laikomasi taisyklingo naudojimo reikalavimų, garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10 % nuo esamo gaminio aukščio. Garantija taikoma susidėvėjimui ir plyšimams, jei jie atsirado dėl gamybos ar medžiagų broko ir jei buvo laikomasi visų aukščiau pateiktų eksploatavimo taisyklių. Garantijos netaikomos čiužinio susidėvėjimui dėl normalaus jo naudojimo.

Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, ištaisyti.

Natūralus produkto susidėvėjimas ir/arba jo savybių pasikeitimas nėra laikomas prekių kokybės trūkumu.

      Prekės priėmimas ir pinigų grąžinimo procedūra

Pirkėjo grąžinama ar keičiama prekė turi būti įvertinta mūsų atsakingo darbuotojo , ar grąžinama prekė buvo naudojama laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei buvo nesilaikoma šių sąlygų, dėl prekės grąžinimo, keitimo, pristatymo ar atsiėmimo bus tariamasi su pirkėju individualiai.

Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas apmoka prekės grąžinimo (naujos prekės siuntimo) išlaidas pardavėjui (40 eurų). Tuo atveju, kai pristatyta prekė yra garantinė (neatitinka kokybės reikalavimų) ar turėjo komplektacijos trūkumų, pardavėjas prisiima visas grąžinimo (keitimo) išlaidas.

Jeigu grąžinta / pakeista prekė yra kokybiška, pinigai arba jų dalis bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo prašymo formos užpildymo.

Jeigu grąžinta prekė prarado prekinę išvaizdą dėl pirkėjo kaltės, nes buvo netinkamai ir nesaugiai supakuota ar pažeista atidarymo ir apžiūros metu, bus tariamasi su pirkėju individualiai.

PERKANT BALDUS FIZINĖJE PARDUOTUVĖJE (Ulonų g. 31A, Alytus)  arba sandėlyje (Amatininkų g. 12, Kelmė) – 14 dienų grąžinimo taisyklė negalioja pagal LR įstatymus,

Teisiniai pagrindai

Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų pirkėjų aptarnavimą, paremtą kaštų / naudos logika ir abipuse pagarba. Mes dirbame lanksčiai, nekuriame papildomų kliūčių prekių grąžinimui ir nesiekiame papildomai pasipelnyti iš pirkėjų. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių elgtis pagal LR teisės aktus, kai įsigyta netinkamos kokybės prekė. Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės sudarytos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.

 

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO TAISYKLĖS

1. Sąvokos

 1.1. Duomenų valdytojas ir svetainės www.ykabaldai.lt operatorius (toliau – Duomenų valdytojas) yra UAB „Dans“, įmonės kodas 303925406, PVM mokėtojo kodas LT100009411417, adresas Šniūraičių g. 40, Šniūraičiai, LT-82470, Radviliškio r., Lietuvos Respublika, elektroninio pašto adresas – info@ykabaldai.lt .

1.2. Pirkėjas – veiksnus fizinis arba juridinis asmuo, įsigijęs prekių interneto parduotuvėje ykabaldai.lt .

1.3. Asmens duomenų tvarkymo taisyklės (toliau – Taisyklės), reglamentuoja pagrindinius asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo principus, kuriais remiasi Duomenų valdytojas tvarkydamas Pirkėjo asmeninius duomenis.

2. Bendrosios nuostatos

2.1. Pirkėjo asmeninių duomenų tvarkymą nustato Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas ir kiti teisės aktai, reglamentuojantys tokių duomenų rinkimą bei šios Taisyklės.

2.2. Pirkėjų duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais, tvarkomi sąžiningai ir tiksliai.

3. Asmens duomenų tvarkymas

3.1. Pirkėjas sutinka, kad asmens duomenys, kuriuos jis savo noru pateikia užsakymo metu, būtų tvarkomi remiantis šiomis taisyklėmis.

3.2. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, parašydamas el. laišką info@ykabaldai.lt arba paskambindamas numeriu +370 653 97031. Tokiu atveju pardavėjas nedelsdamas turi įgyvendinti pirkėjo prašymą (per 3-4 dienas). 

3.3. Duomenų valdytojas pripažįsta ir gerbia kiekvieno Pirkėjo, kuris daro užsakymą interneto parduotuvėje ykabaldai.lt teisę į privatumą. Duomenų valdytojas renka ir naudoja Pirkėjo asmens duomenis (pavadinimą arba vardą ir pavardę, adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir kitą interneto parduotuvės užsakymo metu nurodytą informaciją) prekių arba paslaugų užsakymų apdorojimui arba kitų prisiimtų sutartinių įsipareigojimų vykdymui. Klientas darydamas užsakymą gali pareikšti savo sutikimą/nesutikimą dėl jo asmens duomenų naudojimo tiesioginės rinkodaros tikslams. Tai jis padaro pažymėdamas (sutinku, kad jo asmens duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais) arba nepažymėdamas varnelės (nesutinka). Mes siunčiame naujienlaiškį kliento nurodytu el. paštu ir sudarome galimybes naujienlaiškio atsisakyti (naujienlaiškio pabaigoje yra pasirinkimas: „atsisakyti“ – paspaudęs klientas daugiau nebegaus naujienlaiškio).

3.4. Duomenų valdytojas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Duomenų valdytojo partnerius, teikiančius prekių pristatymo arba kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka

3.5. Asmens duomenys tvarkomi naudojant saugias priemones, apsaugančias šiuos duomenis nuo neteisėto sunaikinimo, atskleidimo arba kitų neteisėtų veiksmų.

4. Taisyklių keitimas

4.1. Duomenų valdytojas turi teisę iš dalies arba visiškai pakeisti Taisykles apie tai pranešdamas ykabaldai.lt interneto parduotuvėje.

4.2. Taisyklių papildymai arba pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t. y. nuo tos dienos, kai jie atsiranda interneto parduotuvėje ykabaldai.lt.

4.3. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, jis turi teisę raštu jos atsisakyti. 

4.4. Jei po Taisyklių papildymo arba pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi interneto parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su naująja Taisyklių redakcija.

5. Informacijos pateikimas ir perdavimas

5.1. Visi pranešimai, susiję su asmens duomenų tvarkymu, Duomenų valdytojui yra pateikiami elektroniniu paštu info@ykabaldai.lt arba paštu.

5.2. Atsakymą Duomenų valdytojas pateikia ta pačia forma, kuria buvo gautas pranešimas arba pretenzija.

6. Slapukai (angl. cookies)

6.1. Slapukų naudojimo tikslai: 

6.2 Parduotuvės krepšelio formavimui (svetainės pagrindinei veiklai vykdyti) ir svetainės lankytojų statistiniams duomenims skaičiuoti. Naudojantis interneto svetaine, iš kliento gali būti pareikalauta atlikti registraciją tam, kad jis galėtų užsakyti baldus. Tokiu atveju kliento reikalaujama pateikti asmens duomenis (tokius kaip vardas, el. pašto adresas, telefonas ir pan.). Bendrovė turi teisę savo nuožiūra visais teisėtais būdais naudotis visa asmens pateikta informacija ir duomenimis, kuriuos asmuo pateikia atlikdamas registraciją arba kitais būdais. Slapukas, krepšelio formavimui, sukuriamas, kai vartotojas įkelia prekes į krepšelį, o ištrinamas, kai vartotojas uždaro (atsijungia) svetainės langą (baigia sesiją).

6.3. Duomenų subjekto sutikimo nereikia, jei slapukai yra naudojami internetinės parduotuvės svetainėje pirkėjo pasirinktų prekių krepšeliui formuoti ir pan.

6.4. Jokie asmeniniai kliento duomenys nėra kaupiami slapukų pagalba. 

6.5. Būtinų slapukų įrašymo metu jokiems tretiesiems asmenims informacija nėra teikiama. Iškilus klausimams kreipkitės telefonu +370 653 97031 ar el. paštu info@ykabaldai.lt

 

Apmokėjimo būdai perkant internetinėje parduotuvėje:


Atsiimant/pristačius baldus

Mūsų darbuotojai pristatys užsakytus baldus Jūsų nurodytu adresu.

Taip pat galite atsiimti baldus mūsų sandėlyje:    Amatininkų g. 12, Kelmė


Banko pavedimu

UAB Dans
Įmonės kodas: 303925406
AB Šiaulių bankas
A/S LT787180200047467082

Mokėjimo paskirties laukelyje reikia nurodyti savo užsakymo numerį arba prekės pavadinimą.

Perkant iš užsienio:
SWIFT: CBSBLT26

Pirkimas išsimokėtinai

MOKILIZINGAS
Kilo klausimų ar nesklandumų?
+370 700 55 888
Skambinant iš užsienio: +370 524 97681
Darbo laikas:
I – V: 8 – 19 val.
info@mokilizingas.lt